איך האינטרנט שינה את תרבות הצריכה שלנו

אנחנו חוקרים כל פרט וכל מידע שאנחנו צריכים דרך האינטרנט, מגלים מקומות שלא הכרנו, מחפשים עבודה, נרשמים ללימודים, משנים את הביטוח וקובעים תור לקופת חולים, אנחנו מנהלים את כל האדמינסטרציה המשרדית שלנו דרך האינטרנט, אנחנו מכירים אנשים חדשים ויוצרים חברויות דרכו.

 

יותר מהכל, אנחנו מבצעים דרך האינטרנט לא מעט רכישות באתרים ישראלים או אתרי קניות בחו"ל שמספקים לנו מבצעים ואפשרויות בלתי מוגבלות. בין אם מדובר בהזמנת חופשה בחו"ל או צימר בארץ, בקניית בגד חדש או בהזמנת ספר שבו חשקנו, הכל אפשר לעשות היום דרךך המחשב.

תרבות הצריכה כפי שהכרנו אותה לפני עידן האינטרנט כמעט ונכחדה, כאשר אפילו קניות בסופרמרקט השכונתי אנחנו יכולים לעשות דרך צג המחשב.

 

מאפשרות קיימת לצורך חיוני

תרבות הצריכה דרך האינטרנט שינתה את חיינו מקצה לקצה. איך זה קרה? מה שהיה בתחילה אפשרות בלבד הפך עם הזמן לצורך. אפשר לקנות ספר במקום לצאת לחנות הספרים בקניון, אפשר להזמין אוכל הביתה במקום לעצור בדרך מהעבודה במסעדה האהובה, אפשר להזמין חופשה דרך האינטרנט במקום להתקשר לנציג השירות ולהמתין על הקו.

אפשר, אבל לעיתים גם צריך. קצב החיים המהיר, שעות העבודה הרבות, הרצון להכניס ליממה אחת את כל המטלות, הסידורים, זמן האיכות עם המשפחה, זמן זוגי ועוד אינספור מטלות ומשימות, כל אלו מחייבים אותנו להיעזר בכלי היעיל הזה.

 

הצעות משתלמות שאי אפשר להתעלם מהן

לא רק המהירות, היעילות והחסכון בזמן שמספקים לנו אתרי קניות בחו"ל ובארץ מהווים את הסיבות העיקריות לכיבוש האינטרנט על ידי הצרכנים בכל רחבי העולם.

היום אנחנו יכולים להשיג את הבגד שעליו חלמנו במחיר זול במיוחד דרך האינטרנט במקום לצאת אל הקניון, לחפש בין החנויות, לשלם חניה, לקנות עוד קפה לדרך ולא למצוא שום דבר במחיר סביר. האינטרנט מציע שפע עצום ונגיש דרך המחשב, והכל במחירים שלעיתים הרבה יותר משתלמים מאלו שנמצא בחנות או בקניון.

 

אוזניות לרכישה באינטרנט

 

צורך שמתכתב עם סדר היום של רובנו

קשה לשרטט את הטיפוס שנעזר באינטרנט בכל מה שקשור בצרכנות. כמעט כולנו נעזרים בו ומשתמשים בו ככלי לרכישה של מוצרים ושירותים, גם אם לא נרצה בכך.

ברוב המקרים, מי שמבקר באתרים בארץ או אתרי קניות בחו"ל הם אנשים שיש להם מודעות צרכנית, שסדר היום שלהם מכתיב להם שימוש באינטרנט, שהאינטרנט נגיש ונמצא מול העיניים שלהם כל הזמן ושאוהבים לבדוק ולחקור כל רכישה לפני שהם מבצעים אותה.

 

לקנות ולהנות ממוצרים מכל רחבי העולם

אחת הסיבות הטבעיות שבגללן האינטרנט הפך להיות חלק מתרבות הצריכה שלנו היא הגלובליזציה. ככל שנפתחות יותר חנויות אינטרנטיות ויש מודעות למשלוחים בינלאומיים, כך אנחנו הופכים לצרכנים גלובליים. אנחנו יכולים להזמין מוצרים מחו"ל ולקבל אותם עד הבית. להנות ממשלוח בטוח, יעיל ומהיר של מוצרים מכל הסוגים והמינים, והכל במחיר שיכול להיות מאד משתלם. היתרונות האלו מתכתבים עם התרבות הצרכנית שלנו. 

מבצעי השבוע
נינג'ה קריספי Ninja Crispi 4-in-1 Portable ,, רק 749 ₪
סיר לחץ Instant pot ,, בנפח 5.7 ליטר רק 399 ₪
טוחן אשפה InSinkErator ,, דגם Premium P700 רק 1,999 ₪