שאלות ותשובות
מי אנחנו?
נעים מאוד! אנחנו idgu. אתר המתמחה ביבוא אישי מחו”ל ללקוחות ישראליים. האתר הוקם מתוך חשיבה ורצון להנגיש את חווית הקניות מחו”ל לצרכן ההישראלי ומתן מענה לפערי המחירים הקיימים בישראל.
אנו מציעים מגוון של אפשרויות לרכישת מוצרים בחו”ל תוך כדי ליווי מלא של הצוות שלנו עד לקבלת החבילה על ידך.
מהם השירותים של idgu?
חנות idgu
כחלק בלתי נפרד מהשרות אותו מעניקה idgu מאתרת החברה מוצרים במחירים אטרקטיביים מאירופה ומארה"ב. מחיר המוצרים בחנות idgu הינם מחירים סופיים הכוללים את כל העלויות הנדרשות עד לפתח ביתכם. למוצרי החנות לחצו כאן.
*מוצרי החנות הינם מוצרים הנרכשים במסגרת ייבוא אישי ואינם נמצאים במלאי בארץ.
קונים עבורך בארה"ב ואירופה
מצאתם מוצר שאתם מעוניינים לרכוש מאתר בארה"ב או באירופה ורציתם לדעת מה יהיה המחיר הסופי עד הבית? בשרות החדשני של idgu אתם בוחרים כל מוצר, מדביקים את הקישור/לינק של המוצר בטופס המיועד ותוך כשעתיים תקבלו הצעת מחיר סופית הכוללת את עלות המוצר, עלות המשלוח עם שליח עד לביתכם והמיסים בארץ (במידה ויש) והכל בשקלים. הצעת המחיר שתקבלו מאיתנו אינה מחייבת ואינה כרוכה בתשלום. ניתן לקבל הצעת מחיר מרוכזת על מספר פריטים.
במידה ותחליטו לרכוש את המוצר, תשלמו את סכום העסקה הכולל אצלנו באתר בהתאם להצעת המחיר שקיבלתם מאיתנו ואנחנו נרכוש את המוצר עבורכם מהספק בחו”ל ונשלח אותו לביתכם עם שליח.
שירות כתובות
לאחר הרשמה לשירות (ללא תשלום) תקבלו מאיתנו כתובת מקומית למשלוח החבילות שלכם בארה"ב ובאירופה. במהלך הרכישה שלכם באתר בארה"ב או באירופה תצטרכו להזין את הכתובת האישית שקיבלתם מאיתנו ככתובת המשלוח. מיד לאחר ביצוע הקניה, עליכם להעלות את חשבונית הקניה דרך החשבון שלכם (באזור האישי). להעלאת החשבונית יש ללחוץ כאן. לאחר העלאת החשבונית, תקבלו מאיתנו אישור שההזמנה נקלטה.
לאחר הגעת החבילה למחסן, ישקלו וימדדו את החבילה ולפי המשקל הפיזי או הנפחי (הגבוה מביניהם) תחויבו בעלות השילוח לישראל ובמיסים במידה ויש. לאחר התשלום, החבילה תצא בטיסה לישראל, תעבור תהליך שחרור מהמכס ולאחר מכן תופץ לביתכם עם שליח. להסבר ומהות השירות לחצו כאן.
למה כדאי לרכוש ב-idgu
- מגוון אפשרויות לרכישה מאתרים בארה”ב ואירופה.
- האתר היחידי שנותן מחיר סופי מראש וללא הפתעות בדרך. לשירות לחץ כאן
- התשלום כולל את כל העלויות מול המכס, אין הפתעות בשחרור החבילה!
- משלוח עם שליח עד לבית הלקוח
- שרות לקוחות מקצועי ומהימן דובר עברית. ניתן להשיג אותנו במייל service1@idgu.co.il, צ’ט לייב, טופס צור קשר
- מחירים אטרקטיביים למגוון רחב של מוצרים בחנות idgu.
- מעקב צמוד אחר החבילות שנשלחות לביתכם.
מהם שעות הפעילות ואיך ניתן ליצור קשר?
שעות פעילות שירות הלקוחות הן בימים א’ – ה’ בין השעות 16:30 – 09:30.
ניתן ליצור קשר בכתובת המייל Service1@idgu.co.il , בצ'אט לייב באתרנו ובטופס צור קשר.
שעות פעילות המחסנים הן בימים ב' – ה' בין השעות 09:30-17:30. וביום ו' בין השעות 09:30-13:30.
יבוא אישי
מהו יבוא אישי?
החוק מגדיר יבוא אישי כייבוא טובין לארץ על ידי יחיד, שלא באמצעות עוסק, בתנאי שהטובין אינם מיועדים לאספקה, ייצור או שירותים והם מיובאים בכמות סבירה לשימושו האישי או המשפחתי של מייבא.
כמה מוצרים/פריטים ניתן ליבא במסגרת יבוא אישי?
צו יבוא אישי מגדיר כמות יבוא סבירה לשימוש אישי או משפחתי במקרים הבאים:
- במשלוח שעלותו הכוללת היא עד סך של אלף דולר אמריקאי (ארה"ב) - עד 30 יחידות מאותו סוג מוצר.
- במשלוח שעלותו הכוללת גבוהה מאלף דולר אמריקאי (ארה"ב) – עד 5 יחידות מאותו סוג מוצר.
מי קובע האם מדובר ביבוא אישי?
בהתאם לצו יבוא אישי, קביעת היותו של טובין מיובא כיבוא אישי, נתונה לשיקול דעתם של עובדי מנהל המכס המעריכים את הטובין
משלוחים ואספקה
מהו זמן האספקה?
ברכישת מוצר בחנות idgu, המוצר יתקבל בבית הלקוח תוך כ- 10 ימי עסקים.
בשאר השרותים שלנו (קונים עבורך בארה”ב ובאירופה ושרות הכתובות) המוצר יסופק עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר במחסנים בארה”ב או באנגליה.
*בשרות הכתובות – המוצר יסופק עד 14 ימי עסקים לאחר ביצוע התשלום ע”י הלקוח
באיזה אופן מתבצע השילוח?
החבילות שיוצאות מארה"ב ומאירופה הינן בשילוח אווירי.
מרגע קבלת המוצר בארץ ולאחר שחרורו מהמכס, המוצר נשלח לבית הלקוח עם שליח.
בשרות הכתובות, לחבילות במשקל של עד 3 ק”ג (פיזי או נפחי), ניתן לקבל את החבילה לנקודת מסירה. ניתנת האפשרות בתוספת של $4 לשלוח את החבילה עם שליח לבית.
ביצוע תיאום נקודת האיסוף יעשה ע”י חברת ההפצה באמצעות SMS כאשר החבילה מגיעה למרכז המיון של חברת ההפצה.
לא יתבצע תיאום מסירה מולך. במידה והשליח יגיע לכתובת שסיפקת ולא יהיה מי שיקבל את החבילה, החבילה תופץ בשנית ביום העסקים הבא.
כיצד אעקוב אחר סטטוס החבילה שלי?
מרגע הגעת החבילה למרכז הלוגיסטי שלנו (בארה"ב או באנגליה), ניתן לעקוב אחר סטטוס החבילה באזורך האישי באתר שלנו. בנוסף, נשלח למייל שהזנת חיווי עבור התקדמות החבילה ומיקומה ועד לשלב שתקבלה.
האם ניתן לאסוף ישירות מכם חבילות ולחסוך עלויות?
החברה אינה מחזיקה מלאים במשרדיה וכל המוצרים נשלחים ישירות מארה”ב / אירופה לביתכם. ישנה האפשרות לאסוף את החבילה מנתב”ג אך אין זה מוזיל עלויות. עלויות השילוח כוללות את עלויות ההטסה וההפצה ולא ניתן להפרידם.
האם ניתן לשנות כתובת משלוח?
ניתן לבחור את כתובת המשלוח הרלוונטית במעמד התשלום.
במידה ואתם מעוניינת לעדכן את הכתובת לפני התשלום, ניתן לעשות זאת באזור האישי או במעמד התשלום.
במידה והנכם מעוניינים לשנות כתובת לאחר ביצוע התשלום ו/או לאחר הגעת החבילה לארץ ובמהלך הפצתה כרוכה בתשלום נוסף של 30 ₪ ובנוסף, עלולה לגרום לעיכוב בזמן האספקה.
כיצד פועל השירות של חברת ההפצה בישראל?
לאחר שחרור החבילה מהמכס, היא תועבר למיון המרכזי של החברה. לאחר מכן לסניף הקרוב לביתך ולבסוף עם שליח עד הבית. תיאום מסירה מולך טלפונית לא יבוצע, אך ביום ההפצה יתקבל אס אם אס בו יופיעו פרטי המשלוח וטלפון השליח. במידה ולא תימצא בכתובת המסירה, ינסו להפיץ שנית ביום העסקים הבא.
האם השליח מגיע לכל ישוב בארץ?
כן. ישובים וערים הנמצאים מעבר לקו הירוק, זמן האספקה עלול להתעכב במעט.
האם ניתן לייבא חבילה במשקל/אורך חריג?
חבילות במשקל פיזי של 30 ק"ג ומעלה ו/או שאורך אחת מצלעותיה ארוכה מ - 120 ס"מ נדרשות בעלויות הובלה חריגות בעלות נוספת של 35$ לדמי המשלוח.
לא ניתן לייבא חבילות שאורך אחת מצלעותיה עולה על 270 ס"מ.
מי ישחרר את החבילה מהמכס?
אנחנו אחראים על שחרור החבילה מהמכס ושליחתה עם שליח עד פתח ביתכם.
חישובי מיסים ותקנות יבוא
כיצד מתבצע החישוב לחיוב עבור משלוח?
את משקל החבילה מחשבים על פי המשקל הפיזי או הנפחי (אורך החבילה בס"מ X רוחב X גובה וחלוקה ב- 5,000) - הגבוה מבין השניים.
משקל/נפח המוצר יעוגל כלפי מעלה למשקל/נפח הקרוב ביותר.
במידה ואתם מעוניינים לקבל מאיתנו מחיר סופי הכולל את כל עלויות השילוח, המיסים (במידה ויש) ומחיר המוצר, נשמח לסייע לכם בשירות קונים עבורך מכל אתר מארה”ב ומאירופה.
לנוחיותך, מצורף קישור למחירון משלוחים:
למחירון המשלוחים מארה”ב לחץ כאן
למחירון המשלוחים מאירופה לחץ כאן
לקבלת הערכת מחיר לעלות המשלוח והמיסים, ניתן להיכנס למחשבון השילוח שלנו כאן.
מהו הסכום הפטור ממס ביבוא אישי של מוצרים?
עד לסכום של 75$ (כולל) אין צורך בתשלום מכס, מע"מ ומיסי קניה (למעט מוצרי אלכוהול וטבק).
ניתן להיעזר בטבלת מיסי היבוא של רשות המיסים בישראל כאן.
למידע נוסף אודות המיסוי לפי קטגוריות יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
איך מתבצע חישוב העלויות לצרכי מס על החבילה?
חישוב עלות המיסים בארץ בהתאם לנוהל שחרור טובין באמצעות חברת הבלדרות, יבוצע מהסכום הכולל המופיע בחשבונית הספק ועוד 5$ לכל ק"ג של החבילה ולא פחות מ-15$.
לצפיה בהנחיות רשות המיסים לחץ כאן.
האם משלמים עמילות מכס ובאילו מקרים?
עמלת השחרור מהמכס עבור חבילה המכילה מוצרים בשווי של 75$ ועד 999$ תהיה 3.5$. עבור חבילה בערך של מעל 1000$ , עמלת השחרור מהמכס הינה 75$. המחירים שמוצגים בחנות idgu כוללים את כל ההוצאות לרבות עמלת שחרור מהמכס והמחיר המוצג הינו המחיר הסופי.
החל מה-14.1.2018 המכס השיק מערכת חדשה בשם “שער עולמי”. המכס משחרר חבילות עם הצהרת יבוא פרטני במקום רשומון קולקטיבי. האגרות שהמכס גובה עבור כל חבילה הינם:
ערך הצהרה ב-$ | סכום אגרה ב-$ |
עד לערך של $99.99 | אין אגרות |
ערכים של $100-$499.99 | ₪19 |
ערכים של $500 – $999.99 | ₪61 |
מערך של $1000 ומעלה | ₪79 |
*בערך של 1000$ ומעלה יש צורך למלא טופס יפוי כח לסוכני המכס אונליין. לכניסה למילוי הטופס לחצו כאן.
ביבוא מסחרי, יש צורך למלא את הטופס הזה.
האם ישנה הגבלה לכמות הפריטים המוגדרים ביבוא אישי?
ייבוא אישי, פירושו צריכה אישית. מספר המוצרים המוגדרים לצריכה אישית משתנה מקטגוריה אחת לשנייה, אך הממוצע הרווח עומד על 3 פריטים מכל קטגוריה. idgu שומרת לעצמה את הזכות להגביל את מספר המוצרים בהתאם לניסיון הנצבר במהלך הדרך. לקוחות אשר ירכשו מעל ל- 3 פריטים מקטגוריה ספציפית, יידרשו לשלם את יתרת המס שהתווספה ו/או כל הוצאה נוספת שתידרש על ידי רשויות מדינת ישראל.
האם ניתן לשלוח דרככם חבילה שלא שילמתי עבורה?
כמובן שניתן. אך בכדי לשלוח חבילה לישראל ולשחררה מהמכס נדרשת חשבונית קנייה וזו לצורך חישובי המיסים הנדרשים והצגתם לעמילי המכס. במידה וחשבונית הקנייה היא בעלות של 0, יש למלא טופס הצהרה לייבוא טובין, קישור».
האם ניתן לאחסן חבילות במחסנים שלכם?
אכן ניתן לאחסן. אחסון החבילה ללא עלות עד 10 ימים מרגע הגעתה למחסנים הלוגיסטיים שלנו.
מהיום ה-11 ומעלה תחויב החבילה בדמי אחסון ע"ס 1$ ליום.
במידה והחבילה נמצאת במחסנינו בתקופה של 30 יום ומעלה, אנו רואים זאת כחבילה נטושה.
האם משלמים מס שהתקבל כמתנה או כפיצוי מהספק?
כל מוצר חייב במס על פי ערכו כפי שמוערך ברשות המכס.
*גיפט קארדים והנחות יחידניות לא מתקבלות ומוערכות לפי ערכו המלא של המוצר
האם ישנם מוצרים הנדרשים באישורי יבוא או/ו בעלי מיסים גבוהים יותר?
אכן כן. ישנן קטגוריות מוצרים שמחויבים בעלויות מיסים גבוהות וכן מוצרים הנדרשים לאישור פרטני על מנת להכניסם לישראל (לדוגמא: מוצרי תקשורת, חלקי חילוף לרכב וכדומה). יש לקחת בחשבון כי במידה והמוצר/ים נשלחים לישראל ללא אישור ממשלתי ו/או מאושרים אך נדרשים בבדיקה פרטנית במכס ע”י מפקח יתווספו עלויות נוספות (כגון אחסנה, עמלות טיפול וכו’) אשר חלות עלייך. לidgu אין שליטה עליהן והן נגבות ע”י מכס ישראל. אנו ממליצים לבדוק מראש מול שרות הלקוחות בנוגע למוצרים אלו.
ניתן לראות את המדריך עבור שחרור חבילות הנדרשות באישורים ממשלתיים כאן».
בריטניה יצאה מהאיחוד האירופי, מה המשמעות עבורי?
מתאריך ה-01/01/2021, בריטניה יצאה מהאיחוד האירופי ולכן משלוחי טובין יהיו כרוכים ביבוא/יצוא, שחרור סחורות מפיקוח מכס, עמידה בדרישות רגולטוריות ליבוא/יצוא (בדיקות פרטניות, רישיונות ואישורים, תקינה וכ’ו), יכולות עיכוב סחורות לבדיקה, תשלומי מע”מ אנגלי ומס קנייה/מכסים והיטלים (במידה וחל על המוצר לפי רשויות בריטניה).
תשלום המע”מ האנגלי נדרש כאשר עלות חשבונית הקנייה הינה 135 פאונד ומעלה. אנו נחייב במעמד התשלום 25% מערך חשבונית הקנייה עבור המע”מ האנגליה + מס קנייה (במידה ויש) + דמי הטיפול של חברות ההפצה.
חשוב לציין כי זהו לא מחיר סופי. אנו מקבלים דרישות תשלום לאחר מספר חודשים (עד חצי שנה מביצוע ההזמנה) מחברות ההפצה (DHL, FEDEX, UPS וכדומה). לכן, במידה ויהיה פער בתשלומי המיסים (מעל 25% שגבינו במעמד התשלום), אנו נעביר דרישת תשלום נוספת ללקוח בצירוף המסמכים שקיבלנו מחברות ההפצה.
לאור האמור לעיל, במידה והלקוח מבצע רכישה מהאיחוד האירופי לכתובתנו בבריטניה, הוא מתחייב בזאת לשלם את הקנסות, המיסים והאגרות הנדרשים על ידי מכס בריטניה.
ניתן לקרוא בעיון באתר הממשלתי של בריטניה כאן».
האם ישנם מוצרים שאסורים ביבוא?
ישנם מוצרים שאסורים ביבוא לארץ. בין השאר:
- כרטיסים ודברי פרסומת להגרלה או להימור, שלא ניתן מראש היתר לעריכתם
- טובין שהם פרוצים או מגונים.
- זיופים וחיקויים של מטבעות ושל מסמכים ושל שטרי כסף ושטרי בנק
- זיופים או חיקויים של טופס של חשבון מכר, מסמך העדפה, או תעודת מקור
- שקים משומשים ששימשו לאריזת חומר צמחי.
- סכין, למעט אולר ולמעט סכין שנועדה לשמש במקצוע, במלאכה, בעסק, לצורכי בית, או למטרה כשרה אחרת.
- משבש מד מהירות לייזר.
- כלי ירייה דמוי עט, או דמוי אקדח הזנקה, או המופעל בגז, וכדומה.
- מכל גז מדמיע, שצורתו צורת כלי ירייה.
- משחקים אסורים.
- חומרי נפץ וחומרים מתלקחים.
- ציוד משומש לגידול דבורים.
- טובין, שהם כלים מן הסוג המשמש להכנת סם מסוכן או לצריכתו.
- טובין, שיש בהם כדי להסית לאלימות, לטרור או לגזענות.
- טובין, שיש בהם גילוי של הזדהות עם ארגון טרור או אהדה כלפיו.
- מכונות ומשחקי מזל
- פרסומים פורנוגראפיים
- בשר טרי ומוצריו
- דגים טריים ומוצריהם
- מוצרי חלב טריים
- צעצועים מסוכנים ( אקדחים הפולטים כדורי פלסטיק , חצים וכו ' )
- קורקינט הממונע במנוע חשמלי או במנוע בעל שריפה פנימית
- טלפונים אלחוטיים בתחום 900 מגה – הרץ
- נתב אלחוטי החורג מהתדרים 51.50-53.50 מה"ץ
- טלפון אלחוטי בשיטת שידור DECT 6
*בנוסף, אין באפשרותנו להטיס מאירופה לארץ פריטים המכילים אלכוהול (כולל בשמים), מוצרים המוגדרים כמכילים חומרים מסוכנים (בין השאר מוצרי ספריי), מוצרים המכילים נוזלים וסוללות כמוצר נפרד. ניתן לרכוש את הפריטים הללו מארה"ב (למעט מוצרים המוגדרים כמכילים חומרים מסוכנים וסוללות שמגיעות כמוצר נפרד) ולשלוח אותם לארץ.
יש לקחת בחשבון כי מוצרים הנחשבים מוצרים דליקים, ישנה תוספת של 20$ לכל חצי ליטר. (20$ הינו המינימום).
*כל הזמנה של מוצרים האסורים בייבוא/המוצרים הרשומים לעיל, לא תשלח לישראל ותחויב בעלות ההחזרה לספק במידה ואין תווית החזרה בחינם או בעלות החזרה לכתובת אחרת בתוך המדינה.
האם ניתן להזדכות על המיסים כחברה בע”מ או עוסק מורשה?
איננו מספקים חשבונית מס היות ואיננו חברה ישראלית. ניתן לקבל מאיתנו חשבונית עבור התשלום המלא ששולם ובמקביל נוכל לספק עבורכם את רישומון היבוא מעמילי המכס.
עבור שחרור מסחרי על שם עסק תתווסף עלות של ₪150 לעלות המשלוח.
אחריות והחזרות
האם idgu נותנת אחריות למוצרים?
אנו מעניקים אחריות לכל המוצרים הנרכשים בחנות idgu. בכל דף מוצר (תחת המחיר), אנו מציינים את זמן האחריות הניתן עבורו.
עבור מוצרים כגון טוחני אשפה ומערכות תת כיוריות, האחריות מותנית בהתקנת טכנאי. לא תינתן אחריות במידה ובוצעה התקנה עצמאית.
בשירות הכתובות ובקונים עבורך בארה”ב ובאירופה - אנו מתחייבים לספק מוצר תקין שלא נפגע כתוצאה מהשילוח.
לרוב המוצרים חלה אחריות אצל הספק בחו”ל, ניתן לפנות אלינו לבדיקת תוקף האחריות ומימושה. אנו ממליצים לבדוק את תוקף האחריות טרם הרכישה.
*פוליסת הביטוח אינה מכסה את המוצרים הבאים: עתיקות, מוצרי יד שנייה ומוצרים מחודשים, דברי קרמיקה, זכוכית ופורצלן, חפצי אמנות, מוצר המכיל נוזלים מכל סוג שהוא. שילוח של הפריטים הללו הינם על אחריותו הבלעדית של הלקוח ללא שום טענה או דרישה בדבר נזק או אובדן ערך. כאמור, החברה אינה אחראית ואינה מבטחת מוצרים מהסוג המתואר בסעיף זה. במקרים בהם הלקוח שילם עבור רכישת ביטוח, תשיב החברה את סכום הביטוח במלואו עם מיד עם הדרישה
*לא תינתן אחריות על אריזת המוצר
*החברה מסירה אחריות עבור פריטים שהוזמנו בשירות הכתובות ושבגינם התקבל שירות משלים כגון צמצום נפח חבילה או אריזה מחדש.
*על מנת לממש את האחריות אצל הספק, יש צורך בהחזרת המוצר לספק בחו”ל. עלויות ההחזרה יחולו על הלקוח.
במידה והמוצר נפגע כתוצאה מהשילוח, יש לפנות אלינו עד שבוע מקבלת החבילה לשירות הלקוחות בכתובת המייל Service1@idgu.co.il בציון הבעיה ותמונות במידת הצורך.
זמן הטיפול של שירות הלקוחות הינו עד 7 ימי עסקים. החלטה עבור זיכוי או קבלת מוצר חדש הינו עד 21 ימי עסקים.
מה כולל ביטוח חבילה?
בשרות כתובות – עבור עסקאות שערכן מ-$1 ומעלה, תעריף הביטוח הינו 2% מסך העסקה (סך העסקה כולל את עלות המוצרים, משלוח מקומי ומיסים מקומיין בחו”ל, מיסים בישראל ומשלוח לישראל ללא הנחות) + $1 עלות הפקת הפוליסה.
ביטוח החבילה נתון לשיקול דעתו של הלקוח (עד לערך חבילה של $1000). חבילות מעל ערך של $1000 שלקוח אינו מעוניין לבטח, הלקוח ייצור קשר עם שרות הלקוחות ויעדכן שהוא מסיר מהחברה כל אחריות בגין נזק או אובדן.
האם ניתן להחזיר חבילה לספק בחו”ל והאם זה בתשלום?
במקרים בהם יש צורך להחזיר את החבילה לספק בארה"ב/אירופה, אנו יכולים לסייע לכם בהחזרת החבילה כל עוד החבילה עדיין לא יצאה מהמחסן שלנו בדרך לישראל. אם הזמנתם את החבילה בעצמכם והשתמשתם בשרות הכתובות שלנו, תצטרכו ליצור קשר עם הספק ולבקש את תווית ההחזרה (return label). במידה וחלה עלות החזרה לספק, נגבה אותה מכם ולאחר התשלום נשלח את החבילה בשמכם לספק. במידה והשתמשתם בשרותי קונים עבורך או בחנות שלנו, אנחנו נחזיר עבורכם את החבילה לספק וזאת לאחר שנגבה מכם את דמי ההחזרה לספק (במידה ויש).
שירות ההחזרה כרוך בעלות של ₪30 לחבילה.
במידה והחבילה עזבה את המחסן שלנו והיא בדרך לארץ, איננו מבצעים את החזרת הפריט חזרה לארץ המוצא. יש באפשרותך להחזיר את החבילה לספק בחו"ל באופן עצמאי כאשר עלויות השילוח חזרה חלות עלייך.
בכל מקרה של החזרת מוצר לספק בחו"ל, ההחזר הכספי יהיה בעבור המוצר בלבד ובהתאם למדיניות ההחזרות של הספק בחו"ל. ההחזר הכספי יבוצע לאחר קבלת זיכוי מהספק בחו"ל.
האם ניתן לקבל החזר מיסים כאשר מחזירים חבילה לחו”ל?
אכן ניתן. ניתן להגיש את הבקשה עבור החזר מס דרך הטופס המקוון הממשלתי בלחיצה כאן. זאת ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי המכס, וללא צורך בהנפקת רשימון יצוא.
בבקשה להחזר מסי יבוא אישי בגין פריטים אשר הוחזרו לחו"ל / נשלחו לתיקון ושערכם עולה על $200, תוחלף חובת הדרישה להנפקת רשימון יצוא בטופס בקשה לבדיקת מכס בגין יצוא חבילה לחו"ל (ניתן לבקש טופס זה משירות הלקוחות), אשר יהווה הוכחת יצוא כחלק ממסמכי התביעה הנדרשים. את הטופס המלא יש להציג במעמד יצוא החבילה לחו"ל ולוודא כי פקיד הדואר יאשר את הטופס בחתימתו ובחותמת דואר. הטופס יישאר בידו של היצואן, אשר כאמור יצרפו למסמכי התביעה.
*לא כל סניפי הדואר רשאים לבצע זאת, יש להתעדכן מול האתר הממשלתי.
שרותים משלימים
אנו מציעים עבור לקוחותינו מספר שרותים משלימים:
- איחוד חבילות: $6 לאיחוד 2 חבילות. כל חבילה נוספת $3.
- אריזה מחדש: $5 לכל חבילה
- הקטנת נפח: $5 במידה והצלחנו לצמצם את נפח החבילה
- צילום חבילה ותוכן החבילה: $5 לכל צילום
- החזרה לספק: ₪30 לחבילה
אפשרויות תשלום
כיצד ניתן לשלם עבור השרות?
ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי ישראלים (למעט אמריקן אקספרס).
האם ניתן לשלם בתשלומים?
ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 12 תשלומים בתוספת ריבית.
האם בטוח להשאיר את פרטי כרטיס האשראי באתר?
האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיות המתקדמות בעולם. סליקת כרטיס האשראי מתבצעת באמצעות חברת קרדיט גארד ועומדת בתקן PCI של חברות האשראי.
חשוב לציין: פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים ומשמשים רק בעבור הקנייה הספציפית שביצעת.