טיפים לטיפול יעיל וקל יותר בתינוק שלכם

התוספת המשמחת של תינוק חדש למשפחה מהווה גם תוספת של בנאדם קטנטן עם צרכים ורצונות, אותם יש צורך למלא ולטפל. אז אירגנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעבור בקלות את התקופה המשמעותית בחייכם.

חלקו את האחריות

בעיקר בלילות, אפשר להחליט שהורה אחד יהיה אחראי לחצי לילה בעוד שההורה השני יהיה אחראי לחצי השני של הלילה, או שבכל לילה יהיה אחד ההורים אחראי, בכל מקרה חלקו את האחריות הלילית. גם בנוגע לשאר האחריות, עדיף לחלק את תחומי האחריות ואפילו את הזמנים בין בני הזוג, בצורה כזו גם כל אחד מבני הזוג ירגיש חלק מחייו של הרך הנולד וגם הקשיים יתחלקו בין שני בני הזוג. אפשרי להחליט שתחומי אחריות מסוימים משוייכים לבן/ת זוג אחד/ת ואחרים לבן/ת הזוג האחר/ת, או להחליט על חלוקת זמנים.

ניקוי הבקבוקים

לאחר כל האכלה, שאינה הנקה כמובן, יש צורך לנקות את הבקבוק. את זה כולם יודעים. מה שהרבה אנשים מפספסים הוא שישנן שיטות להקל על ניקוי הבקבוק, וטריקים קטנים שיעזרו. למשל – רוב הבקבוקים כיום, כולל הפטמות, מתאימים למדיח הכלים, לכן אם יש לכם מספיק בקבוקים, או שאם יש סבב הדחה קרוב – תמיד תוכלו להכניס את הבקבוק (או הבקבוקים) המלוכלך למדיח. בנוסף, בהשקעה קטנה של כ-200 עד 300 שקלים תוכלו לרכוש מכשיר שיחטא את הבקבוקים בצורה מושלמת.

נשיאת התינוק

בין אם מדובר בהסעה ברכב, בהובלה בעגלת תינוק או בנשיאה על הגוף בעזרת מנשא – כאשר הרך הנולד הוא בגיל מוקדם, יש תמיד צורך לשאת אותו היות והוא לא מסוגל לכך בעצמו. השיגו לעצמכם עגלת תינוק נוחה ומתקדמת, שתקל עליכם כמה שניתן, לרוב העגלות בשוק כיום יש אפשרות להפוך גם המיטה עצמה גם לסל-קל שמאפשר נסיעה בטוחה ושקטה ברכב. לגבי נשיאה עצמאית על מנשא, לכו על הפתרון הנוח ביותר עבורכם,מנשא בייבי ביורן מירקל, למשל, הוא גם ארגונומי, וגם בנוי בצורה שמקלה על חגורת הכתפיים והגב. בעיקר לגבי המנשא – עדיך של להתפשר, זה יחסוך לכם בבריאות בסופו של דבר.

אמבטיה

חשוב לרחוץ את התינוק מדי יום, לשם כך ישנם שלל מוצרים שיקלו עליכם את החיים. החל מאמבטיות קטנטנות לתינוקות, כובעי אמבטיה, המגינים על פני התינוק כך שהמים לא יגעו בפנים, משפכים לשימוש באמבטיה ועד מושבי אמבטיה מסוגים שונים (לאלו מאיתנו שרוצים לחלוק אמבטיה עם התינוק). חשוב לשים לב שמידות החום הם לא כאלו ש"יבשלו" את התינוק, ומצד שני שהמים לא יהיו קרים מדי, הטמפרטורה האידיאלית היא חום גוף ממוצע של 37 מעלות. איך נבדוק? שימו יד למשך כדקה במים, הם הם מרגישים לכם בדיוק בטמפרטורה של הגוף, כלומר לא חם לכם ול קר לכם – אתם בטמפרטורה מושלמת.

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל