איך להעסיק את הילדים: 5 מוצרי ילדים מומלצים לקנייה אונליין

ישנו פרק זמן ארוך שבו לחלק מהילדים נוצר מלא זמן פנוי והם נשארים בבית ללא מעש. זמנם הפנוי יכול להשליך גם על ההורים - בשבילם מדובר בפרק זמן לא פשוט, שדורש תמרון רב בין עבודה לטיפול בילדים ולעתים קרובות גם שילוב של הדברים אחד בתוך השני. כשהילדים צריכים תעסוקה, ניתן לספק להם אותה באמצעות מספר מוצרים שיהפכו את הימים למעניינים ומהנים יותר.

בריכות מתנפחות

במידה ואתם גרים בבית פרטי עם חצר, אפשר לרכוש בריכה מתנפחת שתבטיח ימים שלמים של כיף בלתי פוסק עבור הילדים. אמנם המצב האידיאלי עבור בריכה מתנפחת הוא מגורים בבית שיש בו שטח של חצר, אבל במידה ואתם גרים בבניין שיכול לאפשר זאת, אפשר לשקול רכישה משותפת של בריכה מתנפחת עם השכנים, כדי שכל הילדים יוכלו לרדת ולשחק ביחד.

מערכת קולנוע ביתית

בימינו ישנו היצע ענק של סרטים וסדרות שיכולות לתפוס את דמיונם של הילדים במשך שעות ארוכות בכל יום. מערכת קולנוע ביתית שתכלול טלוויזיה גדולה ומערכת סראונד של רמקולים, יכולה לספק לכם ולילדים יחדיו שעות של הנאה וצפייה בגיבורים והדמויות האהובות ביותר. באמצעות שירותי סטרימינג כדוגמת נטפליקס, תוכלו ליהנות מהמון תוכן שניתן יהיה לצפות בו מתי שרק תרצו בלחיצת כפתור.

משחקי לגו

כולנו מכירים משחקי לגו, שגם אנחנו שיחקנו בהם עוד כשאנחנו היינו ילדים כיום ישנו מגוון כל כך עצום ואפשרויות כמעט בלתי נגמרות של משחקי לגו שונים, שבוודאות תוכלו למצוא משהו עבור הילד שלכם. באמצעות משחקי לגו הילדים יוכלו להפעיל את הדמיון שלהם במשך שעות, כאשר הם בונים את הדגמים על פי ההוראות, או כשהם מאלתרים ובונים באמצעות קוביות הפלסטיק הצבעוניות טירה צבעונית על פי דמיונם

קונסולת משחקים

בדומה למערכת הקולנוע הביתית, קונסולת משחקי וידאו יכולה גם כן לספק שעות ארוכות של הנאה מול המסך. ישנן מספר קונסולות משחק עיקריות בשוק כיום, כאשר מומלץ יהיה להתייעץ עם הילדים ולראות מה יכול לעניין אותם יותר מהכל. במידה ותרצו קונסולה נייחת שנשארת תמיד מחוברת לטלוויזיה, ישנו הפלייסטיישן 4 ו-XBOX ONE, אך במידה ותרצו קונסולה שניתן לנתק מהטלוויזיה בעת הצורך ולהתנייד עמה, ישנו הנינטנדו סוויץ'.

אופניים

עצם העובדה שמדובר בזמנים ארוכים, אומרת שלילדים צפויים ימים ארוכים בתוך הבית. על מנת לשבור את השגרה הזמנית הזו, תוכלו לרכוש עבורם אופניים, כדי שיוכלו לפרוק אנרגיות ולטייל בשכונה.

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל