בלנדר נינג'ה: האם באמת הוא שווה את ההייפ סביבו?

בימינו, בלנדר הוא יותר מסתם אמצעי לריסוק אוכל לפעוטות. נוכל למצוא בלנדרים בבתים רבים ובקרב אנשים שמעוניינים לשמור על אורח חיים בריא. בשנים האחרונות חלה מהפכה בכל מה שקשור למודעות ושמירה על בריאות, דבר שמשפיע על מספר רב של תחומים בחיים של כל אחד מאתנו. לצד המודעות לבריאות חלה התפתחות גם בתחום מכשירי הבלנדר הביתיים שיכולים לספק תוצרים בריאים ללא צורך בהוספה של סוכר וחומרים משמרים כפי שנהוג בדוכני שייקים.

סדרת מוצרי בלנדר נינג'ה

אחד המותגים הבולטים כיום בתחום הבלנדרים הביתיים הוא הבלנדר נינג'ה מבית חברת Shark Ninja האמריקאית. נינג'ה הוא בלנדר שמסייע בשמירה על אורח חיים בריא על ידי צריכה מוגברת של ירקות ופירות. באמצעות הבלנדר נינג'ה ניתן לנצל ביעילות את כל חלקי הפרי והירק וכתוצאה מכך תעלה רמת הוויטמינים והסיבים התזונתיים שאנו צורכים. המכשיר בהחלט מסייע בשמירה על אורח חיים בריא ואפילו הופך את התהליך לכיפי.

ישנם שלושה דגמים שונים של הבלנדר נינג'ה שעושים שימוש בטכנולוגיה חדשנית הנקראת Auto-IQ. הטכנולוגיה הזו היא למעשה האפשרות לקבוע תכנית עיבוד חכמה של פולסים, ערבול והפוגות מתוזמנים בלחיצת כפתור אחת. את התכנית ניתן כמובן להתאים לסוג הפרי או הירק שאותו אנו מכניסים למכשיר הנינג'ה ובכך נשמור על כמות גדולה יותר של ערכים תזונתיים. גם הלהבים במכשירי הנינג'ה רשומים כפטנט בלעדי ושמם הוא ProExtractor. המבנה הייחודי שלהם מאפשר ריסוק של פירות קפואים, קוביות קרח וקליפות פרי שיכול להוסיף מרקם צונן למשקאות השייק שאנו מכינים.



בלנדר נינג'ה

מכשירי הנינג'ה בלנדר השונים

מכשיר הבלנדר הראשון שנדבר עליו נקרא Nutri-NinjaAuto IQ. יש למכשיר מנוע חזק מאוד בעוצמה של 1000 וואט, מה שמאפשר מהירות עיבוד גבוהה. בשילוב עם פטנט הלהבים של מוצרי נינג'ה הערכים התזונתיים נשמרים בשייקים שלנו. למכשיר ישנן שתי תכניות עבודה שונות: תכנית אחת מיועדת לפירות טריים, יוגורט ועלים ירוקים. התכנית השנייה מיועדת לפירות קפואים, גזרים, אגוזים, זרעים, קרח וכרוב. אל המוצר מתלווים גם 2 מכלי ToGo  בנפח 500 מ"ל ו-650 מ"ל בנוסף לספר מתכונים בעברית.

מכשיר נוסף בסדרה שנמליץ עליו הוא Nutri-Ninja. למכשיר מנוע בעוצמה של 700 וואט והוא כולל כמובן את פטנט הלהבים של כל מכשירי הנינג'ה. המכשיר קומפקטי, עוצמתי ויכול להתמודד עם משימות הריסוק השונות. למכשיר מצורף מיכל To Go אחד בנפח של 470 מ"ל מפלסטיק איכותי, לצד ספר מתכונים בעברית.

את מכשירי הבלנדר נינג'ה המומלצים ביותר ניתן להזמין בחנות המקוונת של אתר IDGU
ונראה כי לאור יתרונותיהם הרבים, ההייפ סביבם אכן מוצדק!

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל