קונים מחו"ל אונליין: טיפים לקנייה ללא בעיות

בשנים האחרונות, כולנו מזמינים יותר ויותר אונליין מאתרים שונים בחו"ל – החל מאתר EBAY הפופולארי ועד אתרים כמו ASOS, אליאקספרס ועוד. מה שכן, ההזמנה לא תמיד עוברת בצורה חלקה וצריך לשים לב כיצד, מתי ומה להזמין.

כיצד להזמין?

ראשית יש כמובן להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי או בחשבון פייפל. ברוב האתרים, ניתן לשלם באמצעות פייפל. זוהי שיטה עדיפה ויעילה, כי אין צורך להזין את פרטי האשראי באתר ממנו אנחנו רוכשים. יתרה מזאת, במקרה שיש בעיה עם המוצר עצמו או האספקה שלו, ניתן להגיש בקשה להחזר ובדרך כלל, פייפל יזכו את הקונה, ללא שום בעיה מיוחדת. דבר נוסף שיש להתחשב בו הוא המשלוח. לפעמים יוצא מצב בו המשלוח פר מוצר הוא גבוה.

על כן, במקרה כזה, ניתן לבקש איחוד חבילות ואז המשלוח משולם רק פעם אחת ולא על כל פריט. אמנם אין את האופציה הזאת בכל האתרים, אבל אם יש, מומלץ לבחור בה. לשיטה של איחוד חבילות יש גם חסרונות. לדוגמה, בגלל איחוד של חבילות, אנו עשויים לשלם מכס ומע"מ. שווה גם לשקול לא לאחד חבילות ולהזמין את החבילות על שם אחר ולא באותו הזמן.

נסו גם לשלוח הודעה למוכר או לחנות ובדקו מה אפשר לעשות עם מחיר המשלוח. במידה והוא גבוה מדי. לרוב, המוכרים מאוד עוזרים ובאים לקראת הקונים.

מתי להזמין?

הזמן הכי טוב להזמין מוצרים מחו"ל הוא כאשר יש חגים כמו, חג הרווקים הסיני, Black Friday  וימים נוספים בהם יש מבצעים. בימים האלו, יש מבצעים משתלמים על מגוון מוצרים. מעבר לכך, מלבד הזמנה בימים האלה, יש גם לא מעט אתרים שנותנים קופונים לשימוש באתרי קניות. נצלו את הקופונים הללו ותוכלו להרוויח לא מעט.

מה להזמין?

יש כל כך הרבה דברים שניתן להזמין מחו"ל – מוצרי חשמל, בגדים, רהיטים, כלי עבודה, ציוד ספורט ועוד. סביר להניח שכל דבר שאתם מוצאים בחנויות בארץ, תוכלו להזמין גם בחו"ל. רק שבחנויות בחו"ל המחיר יהיה אטרקטיבי ומשתלם בניגוד למחיר בארץ. אם יש לכם עסק משלכם ואתם רוצים לשווק אותו, תוכלו אפילו להזמין מוצרי קד"מ מחו"ל. לדוגמה, באתר אליאקספרס ובאתר EBAY, ניתן להשתמש בשירות הדפסה על כובעים. תוכלו לבחור ממגוון של כובעים, בכל מיני עיצובים וסגנונות. אם אתם מזמינים מהמוכר כמות של כובעים כחלק ממוצרי קד"מ, תוכלו לשלוח לו את ההדפס או לבחור מהדפסים קיימים. המוצר יגיע אליכם הביתה ארוז ומודפס. אם יש בעיה עם איכות ההדפס, תוכלו לבקש זיכוי על המוצר. אגב, זה היופי בהזמנה מחו"ל. אתם לא תישארו עם מוצרים שאינם איכותיים. יש לכם אחריות שכוללת זיכוי מלא, במידה והמוצר לא תואם לדרישות שלכם. זאת להבדיל מחנויות פיזיות בארץ, שלפעמים מקשות על הקונה להחזיר את המוצרים שהוא רכש. 

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל