תקנות מיסים על משלוחים לארץ

נכנסנו לאתר בינלאומי באינטרנט, ראינו מוצר שאנו אוהבים במחיר שנראה לנו אטרקטיבי ומעוניינים לייבאו לארץ. אנו מעבירים את סמן העכבר היישר לכפתור הרכישה, אך לפתע אנו עוצרים. רגע אחד, האם חישבנו את עלויות המיסים הנוספות על מחיר המוצר? האם רכישת הבגד היפה שבחרנו, תעלה לנו הון תועפות בתוספת כל העלויות הרלוונטיות? לשם כך, עלינו להבין קצת יותר בתקנות המיסים השונות על משלוחים לארץ. להלן מספר דגשים.        


חווית קנייה מארץ אחרת

ניקח לדוגמא את ארה"ב – מדינה של שפע הזדמנויות, מוצרים אטרקטיביים והיצע רחב, שתפסו את העין והכיס גם של הצרכן הישראלי הממוצע. עשרות אלפי ישראלים מוציאים אלפי דולרים על מוצרים הנרכשים באתרים אמריקאים בינלאומיים מובילים, כדוגמת Amazon ו-eBay וכן באתרי חברות רשמיים. פעמים רבות, רכישת מוצרים באתרים אלה נחשבת לזולה במיוחד וחופשית, בייחוד לאור העובדה שבארץ אותם המוצרים בדיוק, עשויים להיות יקרים הרבה יותר. אך כמה יעלה לנו מכס על משלוח מארה"ב לישראל? בואו נבדוק.   

תקנות מיסים

עתה נעבור על מספר חוקים יבשים בכל הנוגע לרכישת מוצר באתר בינלאומי, בהתאם למחירו המוצע. רושמים? אז ככה: על מוצר שעלותו לא חוצה את הגבול של 75 דולר, תהיו פטורים לחלוטין ממיסי יבוא. על מוצר שעלותו בין 75-500 דולר, תהיו פטורים מתשלום מכס, אך הוא חייב בתשלום מע"מ (17%) ומס קנייה (אם חל). על מוצר שעלותו 501-1000 דולר תחויבו בתשלום מע"מ (17%), מכס ובמס קנייה (אם חל). על מוצר שעלותו 1000 דולר ומעלה, תחויבו בתשלום מע"מ (17%), מכס ובמס קנייה (אם חל) ממש כמו מה שמשלם יבואן מסחרי.    

קניות באינטרנט משלוח לישראל

נשמע לכם מסובך מדי? רוצים לרכוש מוצר באתר בינלאומי ולא מוכנים להתעסק עם פרוצדורת המשלוח לארץ? מחפשים פתרון למשלוח מארה"ב לישראל? אל דאגה - יש פתרון. החל מהיום, חברת IDGUעושה לכם את החיים קלים. עם שירות מתקדם ומקצועי, גם אתם תוכלו להזמין מוצרים בקלות וביעילות, ללא צורך בהתעסקות לוגיסטית מיותרת. השאירו את כל החישובים המסובכים למומחים של IDGU. תנו לנו לעבוד בשבילכם.

נשמע מדהים! איך זה עובד?

IDGU קונים עבורכם מאתרי קניות בחו"ל, בארה"ב ובאירופה ומחשבים לכם את המחיר הסופי, כך שכל עליכם לעשות הוא לבחור את המוצר המבוקש, להדביק את הקישור/הלינק של המוצר בטופס המיועד ובתוך שעתיים, תקבלו לידכם הצעת מחיר הכוללת את עלות המוצר, עלות המשלוח עם שליח עד לביתכם ובתוספת המיסים בארץ (במידה וחלים) והכל בשקלים. יש יותר פשוט מזה?

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום ותקבלו הצעת מחיר

 

 

  

 

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל