ליהנות ממבצעים גדולים בארה"ב מהספה בסלון

תקופת החגים באמריקה מתקרבת בצעדי ענק והדבר שאולי מאפיין הכיטוב את התקופה הזו – הוא פתיחת עונת הקניות והמבצעים הגדולים שמוצעים לאורכה! בשניםהאחרונות, גם הישראלים מצטרפים לחגיגת המבצעים, בזכות הגלובליזציה העולמית וכמובןבזכות כל אותם אתרי קניות באינטרנט בארה"ב, שמנגישים לנו את המבצעים החמים שלהתקופה. בכל שנה מצטרפים עוד ועוד צרכנים ישראלים, שבוחרים ליהנות ממגוון המבצעיםולכבוד המצטרפים החדשים, הנה מספר המלצות, שיעזרו לכל צרכן אינטרנטי מתחיל לאתר אתהרכישות השוות ביותר.


שחור זה הסייל החדש

טכנית, אות הפתיחה הרשמית לעונתהמבצעים הגדולה של ארה"ב, הוא אחד מימי המכירות המוכרים ביותר בעולם, ה – Black Fridayאו "יום שישי השחור" בעברית. אבל תתנו לצבע השחור להרתיע אתכם, כי מדוברבאחד מימי המכירות עם המבצעים וההנחות המשמעותיות ביותר בארה"ב, שם אנשיםרבים נעמדים בתור כבר מהשעות הקטנות של הלילה, על מנת ליהנות מהמבצעים הטוביםביותר. אבל לא רק החנויות מציעות הנחות ומבצעים - אלא גם רוב אתרי הקניות באינטרנט בארה"ב. יום שישי השחור חל יום לאחר חג ההודיה האמריקאי שנחגג ביום חמישיהרביעי בחודש נובמבר.

יום שישי השחור הוא למעשה יריית הפתיחהלעונה שלמה של מבצעים והנחות, שנמשכת עד לחג המולד. בעונה זאת, אלפי חנויות ואתריקניות באינטרנט בארה"ב מציעים מגוון הנחות ומבצעים לקונים השונים, שרוכשיםמתנות זה לזה, בעיקר כמתנות לחג אך לא רק ואין סיבה שהישראלים לא יוכלו גם לקחתחלק בזה!

אתרי קניות באינטרנט בארה"ב –הרשימה המומלצת!

אז אילו אתרי קניות בארה"במומלצים במיוחד לעונה זאת? אנחנו היינו מתמקדים בעיקר על כמה מהאתרים המוכרים, החזקיםוהאמינים ביותר בתחום הקניות ברשת. אתרים כמו אמזון ואיביי, שמציעים מגוון רחב שלאפשרויות ומוצרים מכל הסוגים או אתרי הקניות של רשתות הכולבו האמריקאיות המובילות,כמו וולמארט וטרגט – יכולים להוות אופציה מעולה לאיתור מוצרים בהנחות משתלמות, שלאניתן למצוא בשום מקום אחר.

מה קורה אם אין משלוח מהאתר לישראל?

העובדה שהאתר ממנו אתם מעוניינים לקנותלא מאפשר משלוחים לישראל, לאו דווקא אמורה למנוע מכם ליהנות מהמבצעים הגדוליםבארה"ב. אתרIdgu  מציע לכם להמשיך להרוויחמשלל המבצעים וההנחות באתרי הקניות באינטרנט בארה"ב, בדרך פשוטה ויעילה. כלמה שעליכם לעשות הוא להעתיק את קישור המוצר לטופס המופיע באתר Idgu,לקבל הצעת מחיר, לאשר, לשלם והשליח עם המוצרים השונים והמוזלים יגיע אליכם – עדהבית! אז למה אתם מחכים? התחילו להכין את רשימת המשאלותשלכם באתרי השונים!

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל