מוצרים חמים לעונת הקיץ

הקיץ בשיאו, החום והלחות הם חלק מהיומיום של כולנו, כאשר האקלים בארץ חם למדי ומקשה על כולנו בהתנהלות השגרתית וכן בחופשה הקיצית. אך המצב לא חייב להישאר ככה, בעזרת אביזרי נופש ומוצרי חשמל מיוחדים נוכל ביחד להפוך את הקיץ הזה לקיץ בלתי נשכח, קליל ונעים מאי פעם. אז איך תהפכו את הקיץ ללוהט (במובן החיובי - נעים וכיפי) בעזרת כמה מוצרים? ריכזנו לכם כמה מוצרים שלא היינו ממליצים לכם לוותר עליהם.


בלנדר לשייקים חכם ועוצמתי

בין אם אתם מעוניינים בבלנדר לשימוש יומיומי או פעם בתקופה, חשוב לבחור בבלנדר איכותי. בלנדר טוב, שיש עליו אחריות, עם מפרט טכני רציני ומחיר השווה את התפוקה שאותה תקבלו מן הבלנדר. כמו כל קנייה שעשיתם או תעשו בחיים, בהן ערכתם השוואה מקיפה על מנת לבחור את המוצר האולטימטיבי בשבילכם, כך תדרשו לעשות השוואה במפרטים הטכניים של בלנדר לשייקים בחברות השונות. עיצוב חלקי הבלנדר וצבע הבלנדר הם אמנם גם כפקטור היכול להשפיע על בחירתכם בבלנדר, אבל חשוב קודם כל להתמקד בנושאי האיכות והעמידות.

למרות שיהיו כאלה שיעדיפו לא להשקיע במחיר קנייה של בלנדר בגלל שימוש לא תדיר, אנו ממליצים להרחיב אפילו במעט את התקציב ולקנות משהו טוב. ידוע כי הרבה פעמים, קורה כי מה שזול יוצא בסופו של דבר יקר, כיוון שהמוצר עלול להתקלקל ולהפסיק לעבוד תוך זמן קצר מעת קנייתו. לכן, אחד הדברים המרכזיים שעליהם יש לשים לב בקניית בלנדר הוא ההספק החשמלי, המהווה אינדיקציה לכמה עומס יכול הבלנדר לספוג ולטחון בזמן המהיר והיעיל ביותר. מלבד העובדה שהספק חשמלי גבוה מצליח לטחון דברים קשים, הוא גם מחזיק מעמד לאורך זמן יותר ארוך. אל תשכחו לשים לב לפרטים נוספים, כמו: היכן יוצר הבלנדר, מאילו חומרים הוא מורכב הבלנדר והאם קל או קשה לנקות אותו.


IDGU הופכת את הקיץ שלכם לחוויה אטרקטיבית

באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר בלנדרים המיועדים להכנת שייקים מבית חברת נינג'ה – במגוון דגמים, סוגים ועוצמות ובמחירים אטרקטיביים. חברת נינג'ה מייצרתבלנדר-שייקר איכותי וטוב המיועד להכנת מיצים, מזון לתינוקות ומסוגל לכתוש אפילו קרח. היתרון בשימוש בבלנדר שייקר של נינג'ה על פני בישול, הינו השמירה על הערכים התזונתיים של הירקות והפירות, במיוחד בשביל תינוקות בשנים הראשונות לחייהם. בבלנדרים של חברת נינג'ה קיימת האפשרות להפיכת כדי הבלנדר לבקבוקי שתייה ניידים, מה שהופך את הבלנדרים לאטרקטיביים ומבוקשים ביותר. חברת IDGU מעניקה שירות מהיר ופשוט בו הלקוח יכול 
לרכוש כל מוצר מארה"בואירופה במחירים אטרקטיביים, דרך ספקים בינלאומיים שנמצאים בקשר מול החברה ובמשלוח עד הבית.

לא רק בלנדר לשייקים יהפוך את הקיץ שלכם לקליל! מלבד בלנדר תמצאו באתר שלנו מוצרים נוספים שיהפכו את הקיץ הזה למיוחד עבור כל המשפחה. באתר קיימים מעל עשרה סוגים וגדלים שונים של אוהלי קמפינג של coleman, הכוללים דלת אחת או יותר, חלון אחד או כמה חלונות ביחד, עם רשתות וחיפוי נגד גשם – האוהל המושלם לכל קמפינג או חוויה משפחתית בטבע. כל הרצפות באוהלי הקמפינג של coleman נמצאו כמונעות נזילות, כיוון שהן מולחמות ובעלות תפרים. בחלק מהאוהלים קיימת אופציה שבה חלק מהאוהל יהיה בעצם מרפסת מקורה, מה שהופך את החוויה בשטח במהלך היום, לנעימה בהחלט. בעזרת חברת IDGU תוכלו ליהנות גם ממחיר אטרקטיבי, שירות משלוח מהיר וקיץ נעים וקריר.


מבצעי השבוע
מיקסר ANKARSRUM דגם 6230LC ,, מחיר מטורף רק 2,990 ₪
טוחן אשפה InSinkErator Evolution 100S ,, רק 1,699 ₪
‏מסיר שיער Braun Silk Expert Pro 5 ,, רק 1669 ₪ לזמן מוגבל