אתרי קניות בחו"ל ומותגים מובילים

זו כבר עובדה ידועה לכל שישראל היא בין המדינות המובילות בעולם, כשמדובר בקנייה מאתרי האינטרנט. יוקר המחייה בארץ אילץ את הישראלים למצוא דרכים חדשות ויצירתיות, על מנת לערוך את הקניות שלהם מבלי לבזבז את כל התקציב החודשי. מדובר כמובן, גם בתופעה עולמית, כאשר יותר ויותר אנשים עורכים קניות דרך האינטרנט. ואיפה שיש ביקוש - ישנו גם היצע. ולא, לא מדובר במגוון המוצרים שיש לכל אתר להציע, אלא במגוון הרחב של האתרים שקיימים בחוץ שמציעים לנו לקנות דרכם שקמו בעקבות ההאצה העולמית שחלה בקניות און-ליין.

אתרי הקניות הכי פופולריים לקניות בחו"ל

אמזון  קניות באמזון

אחת החברות הוותיקות ביותר בתחום הקניות באינטרנט ואולי המפורסמת שבהן. אמזון פועלת במבחר רחב של תחומים בנוסף לקניות באינטרנט, אבל בתחום הקניות ניתן למצוא בתוך אתר החברה את רוב מוצרי הבית של אמזון - ממוצרים אלקטרוניים שונים (כגון קורא הספרים קינדל והעוזרת האלקטרונית אלקסה), עד לקולקציית בגדים ואפילו קניות שבועיות לבית.

לחצו קבלת הצעת מחיר באתר אמזון

איביי קניות באיביי

עוד חברה ותיקה בשוק המסחר באינטרנט. אבל בניגוד לשאר החברות, באיביי ניתן לרכוש מוצרים באחת משתי הדרכים: השתתפות במכירה פומבית או במחיר קבוע מראש בשיטת "קנה עכשיו". בנוסף, איביי הייתה בין החברות הראשונות באינטרנט שהציעה לגולשים אפשרות משוב שלילי או חיובי על המוכרים – כך שנדע ממי כדאי לקנות וממי לא – מה שחיזק את האמון בקרב הצרכנים עוד בשלבים המוקדים של מגמת הרכישות באינטרנט.

אליאקספרס קניות באלי אקספרס

חברת בת לחברת עליבאבא הסינית. מדובר באתר שמורכב בעיקרו מסוחרים מסין. החברה מתאפיינת במחירים זולים במיוחד, ייחודים ולרוב בעלי איכות גבוהה, מה שהפך אותה עם השנים לאחת החברות הפופולריות ביותר ע"י הקהל הישראלי. גם באליאקספרס יכולים הקונים למשב את המוכרים ולהגיב על איכות המוצר.

קניות מחו"ל לישראל ב-idguIdgu

האתר הנוח ביותר לקניות באינטרנט ולו בגלל המגוון והאפשרויות שהוא מציע. Idgu מאפשר לקונה הישראלי את היכולת לקנות בחופשיות באתרים מובילים ברחבי העולם (כן, גם כאלו שלא פתוחים לשוק הקניות הישראלי) ולמעשה, האתר משמש כמתווך שדואג שהמוצרים אותם קניתם יגיעו אליכם עד הבית עם שליח (הבדל משמעותי מאתרי הקניות האחרים). בשיטה הייחודית שמאפיינת את אתר Idgu ניתן לבצע את ההזמנה דרך הדבקת לינק עמוד המוצר בטופס הצעת המחיר ולאחר מכן לקבל הצעת מחיר שכוללת בתוכה גם את מחיר השליח עד הבית. וכן, ניתן גם לבצע כמה הזמנות במקביל.

קונים עבורך באתר- idgu - היכנסו להצעת מחיר

ומה הם המותגים הפופולריים ביותר?

בין המותגים הפופולריים ביותר בקניות דרך האינטרנט ניתן למצוא את צלחות הקורנינג העמידות והיפיפיות וגריל הגז נטול הפחם של חברת קולמן בתחום משק הבית. את משחק הלגו המפורסם והאהוב, על שלל גרסאותיו השונות, ניתן למצוא בתחום המשחקים וגם את מנשאי בייבי ביורן הבטיחותיים והיעילים - בתחום מוצרי התינוקות.

את שלל המותגים האלו ועוד מוצרים ממבחר אתרי קניות באינטרנט תוכלו למצוא ולקנות דרךidgu  בשיטה היעילה והנוחה ביותר לקניות באינטרנט.

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל