קונים עבורך! 5 מוצרים מובילים שאנשים קונים באינטרנט ב – Idgu

באמצעות Idgu, קניות בחו"ל לא צריכות להיות סיפור גדול והאמת? גם המחיר לא צריך להיות גדול. עכשיו אתם יודעים שאתם יכולים גם ליהנות מרכישות בינלאומיות באינטרנט, גם אם אתם לא יודעים אנגלית, גם אם אין לכם כרטיס אשראי בינלאומי – Idgu מנגישה את העולם לכף ידכם. אבל מה כדאי לקנות באינטרנט? ובכלל, עם 300 אלף חבילות שנכנסות לישראל מידי יום בממוצע, מה הישראלים הכי אוהבים לקנות? הנה כמה מהדברים שהישראלים מזמינים באופן קבוע ברשת.

אין לנו מה ללבוש!

אין לי מה ללבוש – זה אולי אחד המשפטים הכי לא אמינים בעליל, כאשר אנחנו מסתכלים על ארון מפוצץ בבגדים ואנחנו מצהירים שאין לנו מה ללבוש. אולי בגלל הצורך הבלתי נדלה הזה, בעוד ועוד בגדים, הבגדים הם המובילים ברשימת סוגי המוצרים הנרכשים באינטרנט. חשבתם שרק נשים קונות בגדים בלי סוף? נחשו שוב! גם המין המסוקס קונה שלל מוצרי ביגוד באינטרנט, לרבות מעילים, טרנינגים, חליפות ספורט, נעליים ועוד - עם כמות מוצרי האופנה שנכנסת לארץ בחבילות מחו"ל בכל שבוע, אפשר באמת לחשוב שאין לנו מה ללבוש בארץ.

מה יש לכם בשביל האייפון שלי?

במקום השני והמכובד, נמצאים מוצרי האלקטרוניקה. אין ספק, זהו עידן הגדג'טים ואנחנו מתים על זה! משחקי מחשב, משחקי הדמיה, סמארטפונים, טאבלטים, חלקי חילוף לשלל מכשירים, טלוויזיות, אין ספור כוננים חיצוניים (ניידים ונייחים), בטריות ניידות (בנק כוח) ומה לא? בואו נודה, פעמים רבות אנחנו משוטטים ברשת במסע קניות וירטואלי ומרגישים כמו ילדים בחנות צעצועים ענקית, שנמצאת בסין לצורך העניין...

הכול בשביל הילדים שלנו

כולנו נעשה הכול בשביל הילדים שלנו, איך לא? וגם נקנה להם הכול, כדי שלא יחסר להם כלום ולא יחסך מהם כלום, נכון? אז מה יותר טוב מאשר לקנות להם הכול, במקום שיש בו הכול כמו האינטרנט? אז כן, הקניות לילדים נמצאות אף הן במעלה רשימת מובילי הקניות, כאשר המגוון הוא רחב ונדמה כאינסופי – מוצצים, בקבוקים, שמיכות, צעצועים לגיל הרך, לולים, עגלות ובגדים – המוןןןןןן בגדים.

קניית עגלות ומוצרי תינוקות באינטרנט

לקחנו משכנתא, לא נשקיע בבית?

גם את ביתנו, מעוז מבצרנו, אנחנו בהחלט לא מפקירים מבחינת רכישות באינטרנט. אז מה אנשים קונים ברשת לבית שלהם? הכול חברים, פשוט הכול! החל ממוצרים קטנים, כמו כלים, מפות, קישוטי קיר (מדבקות קיר), נורות ומוביילים ועד למוצרים גדולים יותר ובעלי ערך גבוה יותר, כמו מוצרי חשמל למטבח ולסלון, אמצעי אחסון, ארונות, דלתות וכן, גם תמונות.

הדרך פתוחה, הרוח על פניכם והאוטו מלא שדרוגים

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד את כלי הרכב שלנו. אנחנו גם אוהבים לעשות רושם אחד על השני בכבישים, עד כדי כך, שלפעמים נדמה לנו שהכביש הוא מעין חדר כושר ענק שבו כולם עושים פוזות על כולם – באמצעות מנורות צבעוניות, גלגלי מגנזיום, אורות לד בהירות בפרונט, שלל קישוטים ושלטים ששולחים מסר ברור לרכבים מאחורינו (עגלה, עגלה, אבל לפניכם! זוכרים?). לכן, אך טבעי שעשרות אלפי ישראלים קונים מיליוני מוצרים בחודש, המיועדים לכי הרכב שלהם – לאוטו, לאופנוע, למונית ולמשאיות.

Idgu – לקנות ברשת בביטחון

Idgu מזמינים אתכם לבצע קניות ברשת בצורה בטוחה ומאובטחת, במחירים אטרקטיביים, הכוללים משלוח עד לביתכם עם שליח. מה שלא תבחרו לקנות אנחנו נביא אליכם וכן, יש פה כמעט הכול – אז למה לחפש במקום אחר?

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל