5 יתרונות ברכישת מעיל יוניקלו

מעילי יוניקלו של המותג היפני המצליח מוצעים למכירה בחנות האינטרנט IDGU במבחר דגמים וצבעים לנשים, גברים וילדים ובמחירים משתלמים. המעילים המצליחים ברחבי העולם הפכו ללהיט מבוקש גם בישראל לאור מספר יתרונות מובהקים שהם מציגים, בעיקר בזכות יכולת החימום שלהם, משקלם הקל, גזרתם, תוספות חיוניות, נוחות השימוש בהם ומחירם.

חורף חם ויבש במיוחד

כשקר בחוץ אתם לא רוצים להיפרד משמיכת הפוך שלכם, נכון? אז עם מעיל של יוניקלו אתם באמת לא חייבים להיפרד. מדובר במעילי פוך המתפקדים למעשה בדומה לשמיכות פוך, עם מילוי טבעי של פלומת נוצות או סינטטי מתקדם, וצורת תפירה מתאימה המפזרת באופן שווה את חומר המילוי ומבטיחה שמירה על חום הגוף.

בנוסף, במעילים נעשה שימוש בבדים מתקדמים שהמותג פיתח, עם טכנולוגיית HeatTech ההופכת לחות לחום. תכונות אלו יעניקו לכם פתרון מעולה לימי החורף קרים, עם פריט לבוש עליון מחמם במיוחד אשר החום שהוא מספק לא בא על חשבון הנוחות ואינו כרוך בתחושת כובד וסרבול. בנוסף מדובר במעילים עמידים לאורך זמן עם מעטפת חיצונית עמידה למים. הווה אומר שגם אם יורד גשם בחוץ אתם יכולים לצאת בבטחה החוצה עם מעיל של יוניקלו.

כמה חם ככה נוח

עד היום, בכדי לזכות במעיל חם באמת היה צורך להתנהל עם מעיל כבד משקל. מעילי יוניקלו מבטלים נוסחה זו בספקם מעיל מאוד חם שהוא גם דקיק וקל משקל. יכולת זו נובעת שוב מתכונה הדומה לזאת הקיימת בשמיכות פוך משובחות קלות משקל, וניכרת גם במעילי יוניקלו שמציגים משקל קל במיוחד המשתנה בין דגמי המעילים השונים, מידת חומם וגודלם. דרך אגב, מעילי יוניקלו הם גם פריטים אלסטיים שניתן בקלות לדחסם לממדים קומפקטיים של כיס צד. כך הם אלו הופכים למושלמים לנסיעות וטיולים בארץ ובחו"ל. הרמה הגבוהה של גמישות נובעת גם מהעיצוב שלהם והיותם קלי משקל, וכך מעילים אלו מספקים פריט לבוש עליון נוח במיוחד, גמיש ולא מורגש, שאינו מגביל את התנועה של בעליו.

גזרות מחמיאות בשלל צבעים

יש בשוק לא מעט מעילי פוך באיכות כזו או אחרת. הבעיה העיקרית במעילים אלו היא בגזרתם הדובונית, המסורבלת והלא מחמיאה, עם עיצוב מלבני ונפח גדול, שבנוסף גם יוצאים לשוק במגוון דל של צבעים. בעיות אלו לא קיימות במעילים של יוניקלו המוצעים בגזרות מתקדמות, מחמיאות וצבעים אופנתיים. הדגמים השונים של מעילי יניקלו לגברים, נשים, ילדים וילדות, מוצעים עם גזרות מחמיאות, יחסית צרות והדוקות. גזרות אלו הופכות את המעילים לפריט לבוש מעוצב, מעולה לשגרת יומיום ולכל פעילות מבוקשת, בין אם לעבודה, לימודים, סידורים, פגישות ועוד.

ואם לא די בכך, המעילים מוצעים בקשת רחבה במיוחד של צבעים וגוונים אופנתיים, החל מגוונים סולידיים של שחור, אפור, לבן שמנת, קרם וכחול כהה, ועד לצבעים בהירים חיים וזרחניים כמו ורוד סגול, צהוב שמש, אפרסק, ירוק ועוד. לכן כל אחד יכול למצוא מעיל של יוניקלו מושלם עבורו.

תוספות מועילות 

מרכיב בסיסי בהצלחתו של המותג היפני נובעת מגישה שרואה את הלקוח כגורם מעצב ואת החברה כספק של חומר הגלם. גישה זו באה לידי ביטוי במעילים נוחים במיוחד, עם עיצוב מתקדם הכולל גם מגוון תוספות שרואות את הלקוח וצרכיו. בתור התחלה, המעיל מסופק עם שקיק חיצוני תלוי הניתן להורדה, יעיל במיוחד בטיולים ונסיעות כפתרון אחסון נוח למעיל כאשר הוא אינו בשימוש. בנוסף, למעילים של המותג גם שני כיסים פנימיים מעולים לאחסון פריטים חשובים ויקרי ערך. את המעילים ניתן גם להזמין בדגמים עם כובע קפוצ'ון גדול ונוח. 

בגלל המחיר

למרות היותם מעילי איכות של מותג עולמי מצליח, המחירים הוגנים במיוחד גם בהתחשב בעובדה שהם מציגים רמה גבוהה של עמידות וישרתו אתכם לשנים רבות וטובות. באתר המוביל של IDGU מציעים לכם בקניה און ליין שלל דגמי מעילים של המותג עבור מחירים נוחים ועם שפע של הנחות ומבצעים, בפריסה של עד שניים עשר תשלומים ועם משלוח חינם לכל כתובת מבוקשת בארץ.


מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל