ציוד ספורט ובריאות מומלץ להזמנה מהאינטרנט

ישראל היא אמנם מדינה קטנה, אבל בכל הנוגע לקניות ברשת – היא כבר ממזמן הפכה למעצמת קניות שלא ניתן להתכחש אליה. כמעט כל אחד מאיתנו עורך קניות ברשת ומזמין מוצרים הן מאתרים בארץ והן מאתרים מחו"ל. הסיבה העיקרית לעלייה החדה שעברה ישראל בכל הנוגע לקניות ברשת, קשורה ככל הנראה ביוקר המחייה שמערים קשיים גם על הרשתות הגדולות אבל בעיקר עלינו, הצרכנים.

לכן, מרבית הישראלים בוחרים לערוך את הקניות שלהם ברשת, במיוחד כשזה נוגע לציוד ספורט ובריאות, תחום בו כל חובב ספורט מושבע יכול להעיד שמצויים בו פערים משמעותיים בין הרשתות בארץ – לרשתות בחו"ל. אז איזה ציוד ספורט ובריאות מומלץ לכם להזמין מהאינטרנט?

נעלי ריצה 

לא משנה מה המותג, לא משנה מהי מידת הנעליים ולא משנה הצבע שאתם מחפשים – כשזה נוגע לנעלי ריצה עבור הריצה היומית שלכם, אתם תופתעו לגלות כמה משתלם לכם להזמין מהאינטרנט. נכון, כשמדובר בהזמנה של מוצרי נעליים וביגוד תמיד יש סיכון שהנעל או הבגד לא ישבו כמו שצריך על הגוף, אבל בדיוק בשביל זה תוכלו להיכנס לאתרים ולערוך מחקר מקדים לפני ההזמנה (כולל לבדוק בקורות שונות על הנעליים וכדומה). בנוסף, למרבית החברות הגדולות ישנה מדיניות החזרה והחלפה גמישה ביותר במידת הצורך.

כך או כך, במרבית המקרים תגלו שמדובר בעסקה משתלמת ביותר הן במחיר והן באיכות.

אבזירי ספורט שונים 

בין אם מדובר במד צעדים, שעוני דופק, בקבוקי מים, מחבטי טניס או כל אביזר אחר – באינטרנט תוכלו למצוא מגוון מוצרים ממותגים שונים ובמחירים שפויים לכל כיס, במיוחד כאשר משווים את מחירו של אותו מוצר, למחירים בארץ. בסופו של יום, עם הכסף שתוכלו לחסוך בהזמנה של אביזרי הספורט הטובים ביותר מחו"ל, תוכלו לקנות מוצר נוסף שיכול לעזור לכם לייעל את שגרת האימונים שלכם.

בלנדרים ותוספי תזונה

כשזה נוגע לקניות מהאינטרנט, תוכלו למצוא ברחבי הרשת הרבה יותר מרק מוצרי ספורט, אלא גם מוצרים שיעזרו לכם לשמור על הבריאות שלכם בצורה טובה יותר. בלנדרים, כדוגמת בלנדר ninja שייעזור לכם להכין שייק טרי ובריא בארוחת הבוקר או לאחר אימון, או גם תוספי תזונה שונים כמו תוספי ברזל וכדומה. ומה בנוגע למחירים? כאן הפערים משמעותיים. לדוגמה, בלנדר ninja בארץ הוא אחד מהבלנדרים הפופלרים ביותר והייבואנים מודעים לכך וזה מתבטא במחיר. אז למה לא לדלג על המתווך ולקנות ישירות מהאתר?

תנו לIDGU לעזור לכם עם המשלוחים מחו"ל, שלא מגיעים לארץ! לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום!


מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל