קניית נעליים ברשת

רכישה של ביגוד באתרים בינלאומיים כגון אמזון ואיביי הפכה מזמן להיות הסטנדרט עבור חלק ניכר מאתנו, בעיקר עקב מחירים הנמוכים בעשרות אחוזים לעומת המחירים פה בישראל, גם במקרים בהם צריך לשלם דמי משלוח עבור משלוח מארה"ב לישראל. עבור מי שאוהב להתחדש בזוג נעליים חדשות או כמה זוגות כאלה, מדובר באופציה הרבה יותר טובה וזולה. במקום לבזבז אלפי שקלים בשנה על רכישת נעליים, אפשר להוציא הרבה פחות ועדיין לרכוש את המותגים האיכותיים והאהובים.


משלוח מארה"ב לישראל

ברכישה באינטרנט תמצאו שלא רק המחירים עשויים להיות הרבה יותר טובים, אלא גם המגוון רחב הרבה יותר. לישראל מיובאים לרוב דגמים סטנדרטיים המכוונים לקהל הרחב בעל המכנה המשותף הגדול ביותר, אך ברכישה ברשת תגלו שניתן למצוא מגוון עצום של דגמים שלא הייתם מודעים אליהם בכלל. לקראת עונת החורף הקרבה, תאלצו להיפרד מסכומים של בין 500 ל- 1500 ₪ ברכישת נעליים חדשות. לעומת זאת, באתרי הקניות הבינלאומיים ובעיקר האמריקאים תמצאו נעליים תוצרת מותגים מובלים בהפרשים של מאות שקלים ממחירם בישראל גם לאחר העמסת דמי המשלוח מארה"ב לישראל.

אם זו עומדת להיות הפעם הראשונה שבה אתם מזמינים נעליים באמצעות האינטרנט, עדיף שתלכו על מותג מוכר שרכשתם ממנו בעבר, כדי שתוכלו להיות יותר בטוחים בהתאמת הנעל לרגל שלכם. במקרים מסוימים תוכלו אפילו לגשת לחנות נעליים ולמדוד את הדגם הרצוי כדי לדעת באיזו מידה להזמין אותו מהאינטרנט. בנוסף, לא יזיק לדעת את משמעות המידות של הנעליים על פי הסטנדרטים האירופאים או האמריקאים.


טיפים לרכישת נעליים באינטרנט

קודם כל לפני שמתחילים להתפרע ולקנות, רצוי לבדוק ביקורות על האתר בו אנו עומדים לרכוש. בנוסף לביקורות על המכירה ושירות הלקוחות אותו מציע כל אתר, חשוב שתבדקו גם מה דעת הקהל לגבי הנעל אותה תרצו לרכוש. לעיתים הנעל עשויה להיות קטנה או גדולה מהרגיל ולא תתאים באופן מושלם לרגל שלנו, כאשר המטרה היא להימנע ככל הניתן ממצב כזה. באמצעות ביקורות תוכלו להפחית את הסיכון שיקרה לכם מצב שהנעל שהזמנתם לא תתאים לכם.

בנוסף, אל תסתפקו רק באתר אחד, חפשו את הנעל שאתם רוצים לרכוש גם באתרי קניות בינלאומיים אחרים. זה יכול לקחת קצת זמן אבל זה יהיה שווה את החיסכון האדיר שלכם. במקרים רבים אתרים מציגים מספר רב של מותגים למכירה, כאשר בפועל הם מציעים מחירים נמוכים רק עבור מספר מוגבל של דגמי נעליים. זו בדיוק הסיבה שכדאי להתאזר בסבלנות ולהקדיש כמה דקות של מחקר באינטרנט, על מנת לבצע רכישה נבונה. 

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל