כיצד תבחרו שואב אבק איכותי

כאשר אנו מתלבטים איזה שואב אבק כדאי לרכוש, ישנם שיקולים רבים שנלקחים בחשבון. קודם כל צריך לחשוב איזה סוג של שואב יתאים יותר מכל לביתנו, זה אומר שצריך לקחת בחשבון את סוג הריצוף, כמות השטיחים, הימצאותן של חיות מחמד, רגישות לאבק בקרב בני הבית, כמה קומות בבית וכל שאר הדברים שרלוונטיים עבורנו. אחרי השלב הזה שבו נצמצם את האפשרויות שלנו, נצטרך לקחת בחשבון מה הקריטריונים שאנחנו מחפשים בשואב אבק, מבחינת רעש, קיבולת, יכולת אחסון וכו'.

שואבי אבק למיניהם

קיימות קטגוריות שונות של שואבי אבק לצרכים שונים, כמו שואב אבק ספציפי לכלי רכב, או שואב אבק ידנילכל מיני צרכים. הסוג בו נתמקד הפעם זה שואב אבק לשימוש ביתי. סוג שואב האבק שאותו נבחר חייב להיות מותאם לסביבה שאותה נרצה לנקות באמצעותו. לצורך שימוש ביתי,קיימים שני סוגים עיקריים של שואבי אבק. סוג אחד הוא שואב אבק עומד, המצויד במנוע אחד או שניים בדרך כלל והוא עושה עבודה טובה בניקוי שטיחים, אך מומלץ בעיקר לבתים חד קומתיים. הסוג השני הוא שואב אבק נגרר, שהמנוע שלו ומיכל האיסוף נמצאים בתוך גוף השואב שמחובר לצינור השאיבה, כמו שואב אבק דייסון.

שואב האבק העומד דורש שנגרור אותו על גבי המשטחים אותם נרצה לנקות. הוא מצויד בדרך כלל במברשת שמסתובבת על פני פיית השאיבה שלו, מה שהופך אותו ליעיל במיוחד לניקוי שטיחים, כאשר המברשת אוספת לכלוך מסיבי השטיח. עם שואב אבק נגרר בדרך כלל מקבלים ציוד נלווה שמאפשר לחבר לצינור השאיבה סוגים שונים של פיות, כמו לדוגמא פיה שסביבה יש מברשת.שואב אבק דייסון למשל, שמשתייך לסוג זה, מאפשר גישה נוחה לכל משטח ומקום בבית שאותו נרצה לנקות.

מגוון השיקולים השונים

לאחר שהבנו מהם סוגי שואבי האבק השונים, הגיע הזמן להבין מה הכי נכון עבורנו. קודם כל נשאלת השאלה הבסיסית, האם מדובר בבית חד קומתי או מעבר לכך? במקרה של בית רב קומות אין ספק ששואב אבק נגרר כמו שואב אבק דייסון, יוכל לספק מענה לכל צורכי הניקוי, כולל ניקוי המדרגות. שואבי אבק עומדים בדרך כלל יעילים פחות בניקוי מדרגות.

מבחינת סוגי הרצפות שאותן נרצה לנקות, גם אם מדובר בשטיחים מקיר לקיר וגם אם מדובר בשילובים של סוגי ריצוף שונים עם שטיחים, שואב אבק דייסון יכול להתמודד עם המשימה. העובדה שאנו צריכים לאחוז בצינור השאיבה בלבד מאפשרת לנו גמישות במהלך הניקיון וקל יותר להגיע לכל נקודה שנרצה לשאוב.

שואב אבק דייסון

איכות שואב האבק

בנושא איכות המוצר,עדיף לא להתפשר מכיוון שמדובר בהשקעה חשובה. עלינו לקחת בחשבון את עמידות המוצר ואיכות החלקים שמהם הוא מורכב בשילוב עם נוחות השימוש ורמת הרעש של השואב. שואב אבק דייסון יתמודד עם כל סוג משטח ולכלוך ויספק חוויית ניקיון יעילה, קלילה ומהנה.

מבצעי השבוע
תנור להכנת פיצה FERRARI G3 ,, מחיר מיוחד 649 ₪ לזמן מוגבל
שואב אבק Dyson GEN5 ABSOLUITE,, מחיר השקה 3,290 ₪ לזמן מוגבל!!
‏בלנדר מקצועי Vitamix Explorian ,, מחיר מיוחד 2080 ₪ לזמן מוגבל